• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сторінка практичного психолога

/Files/images/prak_psih/543424197.jpg.gif /Files/images/prak_psih/543424197.jpg.gif /Files/images/prak_psih/543424197.jpg.gif

/Files/images/psiholog/20170531_123048.jpg

/Files/images/veresen-2013/7047.gif

Психологічну службу в КЗ «ДНЗ №290» представляє практичний психолог

Феденьова Анастасія Володимирівна

Освіта - вища фахова, "спеціаліст ІІ категорії". Закінчила Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди у 2010 році.

/Files/images/prak_psih/543424197.jpg.gif /Files/images/prak_psih/543424197.jpg.gif /Files/images/prak_psih/543424197.jpg.gif

Графік консультацій:

Для батьків: понеділок, середа

з 9.00 до 10.00

Для педагогічних працівників: четвер, п’ятниця

з 9.00 до 10.00

ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО:

/Files/images/prak_psih/ljudi_12.gif

«ДИТИНА» – це неповторний витвір мистецтва, який можна поповнювати найяскравішими кольорами. ЛЮБОВ, УВАГА і ТЕРПІННЯ – три основні складові успішного виховання

/Files/images/91.gif

ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБЕН ПСИХОЛОГ У ДИТЯЧОМУ САДКУ?

/Files/images/prak_psih/vospital.JPG

Коли підходить час відправляти дитину в дитячий садок, ми все частіше стикаємося з тим, що на базі дитячого садка працює практичний психолог.

Хто він? Чим займається? І найголовніше питання, навіщо? З моєю дитиною все в порядку і йому психолог не потрібен.

Загальна помилка батьків полягає в тому, що психолог навішує ярлики психічної неспроможності їх дітей. Розвіюючи ці міфи, хотілося б зупинитися на питанні, чим займається психолог в дитячому саду? Почнемо з самого головного з цілей і завдань. Для того щоб дитина розвивалася всебічно психолог у своїй роботі передбачає всі аспекти розвитку:
Фізичний розвиток.
Володіння моторними вміннями; орієнтування в рухах, жестами і рухами передавати виразність рольової поведінки.
Соціально-моральний розвиток
. Усвідомлення завдання, планування дій, вміння виправляти свої помилки, об'єднання з ровесниками на основі виконання вправ та завдань.
Емоційний розвиток
. Інтерес до людей: їх зовнішності, професії, способу життя тощо. Повага до батьків, родичів, педагогів, однолітків. Утримання від ревнощів, суперництва, жадібності.
Пізнавальний розвиток.
Розвиток пізнавальних здібностей: загальних та логіко-математичних.

Мовленнєвий розвиток. Розвиток елементарних форм монологічної мови, уміння чітко й логічно висловлювати свою думку, активізувати словник.
Креативний розвиток.
Розвиток дивергентного мислення, творчої уяви. Нестандартні підходи до вирішення деяких питань.

Кругообіг в дитячому навчальному закладі

Найскладнішим завданням для практичного психолога дитячого садка - це організація продуктивної взаємодії всіх учасників педагогічного процесу, навчання їх взаємодії один з одним і всіх разом. Ця взаємодія або спільна робота можлива за умови розуміння і чіткого виконання всіма фахівцями своїх професійних і функціональних обов'язків. Повноцінність взаємодії, яка обумовлює ефективність діяльності, можлива тоді, коли, з одного боку, є однодумці, а з іншого боку - кожен чітко розуміє свої функції і можливості, вихователь не підміняє батьків або психолога, а психолог - вихователя і батьків.

Педагогічні працівники

/Files/images/ltnb.JPG

Перші учасники кругообігу - це педагогічні працівники.
Основні напрями роботи. Круглий стіл, тренінги, семінари-практикуми, діагностика, індивідуальне консультування, пам'ятки, загальні рекомендації.

Батьки

/Files/images/prak_psih/family1.GIF

Наступні учасники - це батьки, на яких покладена вся відповідальність за виховання дітей, але які, в силу своєї не інформованості, покладають цю відповідальність на вихователів, психолога. І перше завдання - донести до батьків важливість виховного процесу саме з боку батьків, допомогти і підказати як правильно потрібно поводитись в тій чи іншій ситуації, як знайти спільну мову зі своєю дитиною не нашкодивши.
Основні напрями роботи. Психологічна просвіта, консультування, діагностика, психологічний стенд «Психолог радить», сторінка прктичного психолога на сайті.

Діти

/Files/images/ltnc-123.JPG

Ну, і звичайно ж найголовніші учасники всього педагогічного процесу - це діти.


Основні напрями роботи:
Діагностична робота - це психологічне обстеження груп дітей. Для виявлення рівня розвитку або причин, які гальмують цей розвиток і навчання.

Корекційно-розвиваюча робота. Це напрямок діяльності психолога є найбільш складним і відповідальним, тому що включає в себе широкий спектр форм роботи. Це індивідуальні та групові заняття, робота з проблемами, як групи дітей так і окремих дітей, особистісних та пізнавальних сферах. І звичайно ж підготовка дітей до навчання в школі.

Підтримка дітей, які потрапили в скрутні життєві обставини. Індивідуальні бесіди, консультації з близькими дитині людьми.


Підтримка обдарованих дітей. Створення умов для подальшого розвитку їх творчих здібностей.


Підтримка дітей, які потребують підвищеної уваги. До них відносяться: неспокійні, конфліктні, соромливі, агресивні, замкнуті і тривожні діти, а також діти з мовними порушеннями і з затримкою психічного розвитку. Найголовніше це своєчасне виявлення таких дітей, виявлення причин подібного прояву. І виходячи з причин допомагати дітям адаптуватися в суспільстві. Бути впевненим у своїх силах.


Дуже важливим пунктом роботи практичного психолога є підготовка дитини до навчання в школі. Це проходить жирною рискою через всю роботу зі старшими дошкільниками.

Основні блоки при підготовці дитини до навчання в шолі:

Морфогенетична (психофізіологічна)
- стан здоров'я;
- функціональна зрілість.

Соціальна
- соціально-особистісна зрілість майбутнього першокласника

Психологічна
- мотиваційна сфера;
- інтелектуальна сфера;
- эмоційно-вольова сфера.

Психолог допоможе Вам у спілкуванні з дитиною, розкриє нові грані характеру малюка, допоможе йому стати впевненішим, товариським і життєрадісним.

/Files/images/veresen-2013/7254.gif

Кiлькiсть переглядiв: 1261