Розвивально - пізнавальний напрямок освітньої роботи

Описовий сегмент

Даний напрямок роботи реалізується через наступні види діяльності:

/Files/images/SuperStock_4029R-20109.jpg

  • сенсорно-пінавальну
  • логіко-математичну
  • дослідницьку

Інноваційні технології та прийоми роботи, що використовуються:

  • ЛЕГО-технології: методика "Шість цеглинок", "Шість цеглинок - 2.0."
  • Елементи технології "Стеля, стіни, підлога, які говорять"
  • Діяльнісний підхід "Навчання через гру"
  • Метод Бізіборд
  • Інтерактивні форми роботи: інтелектуальні батли, ігри-квести, математичні конкурси

  • Проєктна діяльність

  • Робота в малих групах

  • Проведення дослідів та експериментів

  • Використання сучвсних дидактичних ігор із серії "Розумні ігри"

Даний напрямок роботи також реалізується через створення інтерактивного розвивального середовища як ігрового поля для активної діяльності дитини-дошкільника

В кожній віковій групі створені розвивально-пізнавальні осередки. Це зокрема:

  • осередок ігрової діяльності «Ігроленд» (сюжетно-рольові, будівельно-конструкторські, настільні, друковані,театралізовані ігри)

  • осередок пізнавальної діяльності: «Хочу все знати»

  • осередок книги: "Юні книголюби"

  • осередок природи: "Зелена країна"

  • осередок пошуково- дослідницької діяльності: "Чомусики-дослідники"

  • ігрові поля логіко-математичної діяльності на столах

/Files/images/0_802d8_53263e94_XL.PNG

/Files/images/7057.gif

Кiлькiсть переглядiв: 980