1. Діагностична діяльність (вивчення анамнезу, історії розвитку, причин порушень у дитини, бесіда з батьками, спостереження за дитиною, обстеження мовлення).
2. Складнання індивідуальних корекційно-компенсаторних планів роботи з кожною дитиною
3. Визначення доцільних форм взаємодії з дитиною, видів корекційно-розвивальної роботи.
4. Корекційна робота з виправлення порушень усного та писемного мовлення.
5. Надання порад, консультацій батькам, педагогам, залучення родини до активної практичної співпраці.
6. Співпраця із практичним психологом, вихователем щодо корегування педагогічного , корекційного процесу, пошуку шляхів його вдосконалення.
7. Аналіз результативності роботи, визначення динаміки розвитку дитини, ведення документації та складання звітів.
8. Участь у різних заходах методичної роботи, самоосвіта.
9. Пропаганда логопедичних знань, взаємодія з громадськістю.
· виробляє і вправляє рухи артикуляційних органів;
· готовить артикуляційний уклад до постановки звуків;
· визначає послідовність постановки звуків від характеру мовленнєвих порушень;
· працює над розвитком правильного мовного дихання дітей;
· відбиває артикуляційний уклад певного звука, використовуючи відпрацьовані раніше рухи органів мовлення;
· ставить звук (різними прийомами та методами);
· закріплює поставлений звук у складах;
· автоматизує поставлені звуки у словах, фразах, реченнях, словосполученнях, зв'язній мові;
· проводить диференціацію звуків;
· відпрацьовує граматичні форми.
1. Фронтальні логопедичні заняття.
2. Підгрупові логопедичні заняття.
3. Індивідуальні логопедичні заняття.
Успішність розумового виховання дітей залежить від кола інтересів батьків, їхнього світогляду, від характеру спілкування з дитиною. Батькам дітей із мовними порушеннями слід пояснювати, що участь родини у корекційних заходах вважається одним із факторів ефективної розвиваючої роботи.
1. Батьківські збори.
Проводяться у вересні, січні, травні. На зборах учитель-логопед знайомить батьків з нормативними документами, програмами, з досягненнями дітей та труднощами у корекційному процесі.
2. Індивідуальні офлайн-консультації учителя-логопеда з різних питань корекційно-розвивальної роботи.
3. Онлайн-консультації засобами онлайн-інструментів: соціальних мереж Viber, Facebook Messenger; відеозв*язку (Skype, Zoom).