/Files/images/11_gruppa/kartinki/p8.jpg Сабанова Юлія Євгеніївна

Учитель -логопед групи № 2

/Files/images/zastavki_2014/95.gif

/Files/images/l4.PNG

Гончарова Ольга Жоржевна

Учитель - логопед групи № 4

/Files/images/zastavki_2014/95.gif

Основні структурні компоненти професійної діяльності учителя-логопеда:

/Files/images/zastavki/0_157c5_21d06602_S.gif

1. Діагностична діяльність (вивчення анамнезу, історії розвитку, причин порушень у дитини, бесіда з батьками, спостереження за дитиною, обстеження мовлення).

2. Складнання індивідуальних корекційно-компенсаторних планів роботи з кожною дитиною

3. Визначення доцільних форм взаємодії з дитиною, видів корекційно-розвивальної роботи.

4. Корекційна робота з виправлення порушень усного та писемного мовлення.

5. Надання порад, консультацій батькам, педагогам, залучення родини до активної практичної співпраці.

6. Співпраця із практичним психологом, вихователем щодо корегування педагогічного , корекційного процесу, пошуку шляхів його вдосконалення.

7. Аналіз результативності роботи, визначення динаміки розвитку дитини, ведення документації та складання звітів.

8. Участь у різних заходах методичної роботи, самоосвіта.

9. Пропаганда логопедичних знань, взаємодія з громадськістю.

Зміст корекційно-розвиваючої роботи учителя-логопеда:

/Files/images/zastavki/but2.gif

· виробляє і вправляє рухи артикуляційних органів;

· готовить артикуляційний уклад до постановки звуків;

· визначає послідовність постановки звуків від характеру мовленнєвих порушень;

· працює над розвитком правильного мовного дихання дітей;

· відбиває артикуляційний уклад певного звука, використовуючи відпрацьовані раніше рухи органів мовлення;

· ставить звук (різними прийомами та методами);

· закріплює поставлений звук у складах;

· автоматизує поставлені звуки у словах, фразах, реченнях, словосполученнях, зв'язній мові;

· проводить диференціацію звуків;

· відпрацьовує граматичні форми.

Форми роботи:

/Files/images/zastavki/91.gif

1. Фронтальні логопедичні заняття.

2. Підгрупові логопедичні заняття.

3. Індивідуальні логопедичні заняття.

Успішність розумового виховання дітей залежить від кола інтересів батьків, їхнього світогляду, від характеру спілкування з дитиною. Батькам дітей із мовними порушеннями слід пояснювати, що участь родини у корекційних заходах вважається одним із факторів ефективної розвиваючої роботи.

Форми взаємодії з батьками:

/Files/images/veresen-2013/f717727b249eb6dd0993cd496b4334e4.gif

1. Батьківські збори.

Проводяться у вересні, січні, травні. На зборах учитель-логопед знайомить батьків з нормативними документами, програмами, з досягненнями дітей та труднощами у корекційному процесі.

2. Індивідуальні офлайн-консультації учителя-логопеда з різних питань корекційно-розвивальної роботи.

3. Онлайн-консультації засобами онлайн-інструментів: соціальних мереж Viber, Facebook Messenger; відеозв*язку (Skype, Zoom).

/Files/images/zastavki/50666352_Butterfliecream.gif

Кiлькiсть переглядiв: 1011