/Files/images/pitanie/родителям.jpg

Перший етап корекції

"З чого починати батькам корекційну роботу вдома?"

З артикуляційної гімнастики (з елементами дихальної та голосової). Для того, щоб язик і губи набули потрібну рухливість та рухливі навички закріпились, артикуляційну гімнастику необхідно проводити щоденно по 3-5 раз на день тривалістю 10-15 хв. Артикуляційна гімнастика виконується сидячи перед дзеркалом. Це надає дитині можливість, орієнтуючись на зразок дорослого, контролювати якість власного виконання. Пальчикова гімнастика виконується в комплексі з артикуляційною 3-5 разів на день.
Корекційна робота поза заняттям виконується під час режимних моментів, самообслуговування, побутової праці і праці на природі, прогулянки, екскурсії, ігор та розваг.

Другий етап корекції

"Як ввести поставлений звук в повсякденну мову?"

Слід слідкувати за домашнім логопедичним завданням вашої дитини. Закріплювати результати проведених логопедом вправ. Спочатку автоматизувати поставлені звуки в складах ,словах,реченнях. Потім в чистомовках, скоромовках, віршах. В зв’язному мовленні.
Наприклад: звук (р) . «Сорок сорок, в короткий срок, съели сырок».
Людська мова являється засобом спілкування, вираження і формування думки, основним механізмом мислення людини. Все це пред’являє великі вимоги до нашої мови. Головною умовою нормального розвитку мови являється своєчасне попередження і усунення різноманітних мовних порушень. Чім чіткіша та виразніша мова дитини, тим легше їй висловлювати свої думки, тим глибше і богаче його здібності пізнати дійсність.

/Files/images/234.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 333