ПІБ педагога | Напрямок роботи |
Чайка С.М. | Формування логіко – математичної компетентності дітей з використанням ЛЕГО – конструктора. |
Андрієнко Т.В. | Бізіборд як ефективний засіб розвитку мислення у дітей раннього віку. |
Сенько Л.С. | Розвиток креативних здібностей дітей засобами образотворчої діяльності |
Гончарова О.Ж. | Використання ЛЕГО – конструктора в корекційно – розвивальній роботі з дітьми з порушенням мови. |
Пугач Н.М. | Формування соціально – моральних цінностей, базових якостей особистості дитини через впровадження АП «ГармоніЯ». |
Кравчук Г.О. | Формування соціально – моральних цінностей, базових якостей особистості дитини через впровадження АП «ГармоніЯ». |
Савченко Т.В. | Формування соціально – моральних цінностей, базових якостей особистості дитини через впровадження АП «ГармоніЯ». |
Іодловська О.С. | Розвиток конструкторських здібностей дітей засобами наборів конструктора ЛЕГО (за програмою «Безмежний світ гри з ЛЕГО») |
Мироненко К.О. | Інтеграція ЛЕГО – конструктора в різні види дитячої діяльності як ефективний засіб підвищення якості освіти дітей |
Дорожинська А.В. | Формування зв’язного мовлення дітей засобами української казки |
Москальова Т.А. | Виховання креативних здібностей дітей засобами логоритміки |
Карапетян К.А. | Лепбук як ефективний інструмент соціалізації особистості дитини в умовах впровадження проектної діяльності. |
Сухушина І.Є. | Бізіборд як ефективний засіб розвитку мислення у дітей раннього віку. |
Рєзєнчук М.В. | Розвиток креативних здібностей дітей засобами образотворчої діяльності. |
Іванець А. С. | Фізичний розвиток дітей засобами степ - аеробіки. |
Левицька В. І. | Педагогіка гри |
Шпак С.В. | Формування логіко – математичної компетентності дітей засобами ЛЕГО – конструктора. |