Дорожня карта

індивідуальних освітніх маршрутів педагогів ЗДО № 290

на 2023/2024 навчальний рік

ПІБ педагога Напрямок роботи
Чайка С.М. Формування логіко – математичної компетентності дітей з використанням ЛЕГО – конструктора.
Андрієнко Т.В. Бізіборд як ефективний засіб розвитку мислення у дітей раннього віку.
Сенько Л.С. Розвиток креативних здібностей дітей засобами образотворчої діяльності
Гончарова О.Ж. Використання ЛЕГО – конструктора в корекційно – розвивальній роботі з дітьми з порушенням мови.
Пугач Н.М. Формування соціально – моральних цінностей, базових якостей особистості дитини через впровадження АП «ГармоніЯ».
Кравчук Г.О. Формування соціально – моральних цінностей, базових якостей особистості дитини через впровадження АП «ГармоніЯ».
Савченко Т.В. Формування соціально – моральних цінностей, базових якостей особистості дитини через впровадження АП «ГармоніЯ».
Іодловська О.С. Розвиток конструкторських здібностей дітей засобами наборів конструктора ЛЕГО (за програмою «Безмежний світ гри з ЛЕГО»)
Мироненко К.О. Інтеграція ЛЕГО – конструктора в різні види дитячої діяльності як ефективний засіб підвищення якості освіти дітей
Дорожинська А.В. Формування зв’язного мовлення дітей засобами української казки
Москальова Т.А. Виховання креативних здібностей дітей засобами логоритміки
Карапетян К.А. Лепбук як ефективний інструмент соціалізації особистості дитини в умовах впровадження проектної діяльності.
Сухушина І.Є. Бізіборд як ефективний засіб розвитку мислення у дітей раннього віку.
Рєзєнчук М.В. Розвиток креативних здібностей дітей засобами образотворчої діяльності.
Іванець А. С. Фізичний розвиток дітей засобами степ - аеробіки.
Левицька В. І. Педагогіка гри
Шпак С.В. Формування логіко – математичної компетентності дітей засобами ЛЕГО – конструктора.
Кiлькiсть переглядiв: 222