Тиждень математики «Мислимо, граємо, математику вивчаємо»

Однією із останніх яскравих подій лютого став Тиждень математики «Мислимо, граємо, математику вивчаємо», що проходив в нашому ЗДО з 15.02.21 по 19.02.21. Він був змістовним та цікавим, загадковим та допитливим. Кожен день Тижня відрізнявся своєю неповторністю, різноманітністю та мав певну назву. Протягом Тижня вихованці закладу здійснили подорож до країни Сенсорії (понеділок), побували у дивовижних країнах Цифрії (вівторок), Геометрики (четвер) та Веселого Конструктора (п'ятниця), опанували секрети Королівства Логіки (середа). Наші вигадливі та професійні педагоги упродовж Тижня зробили все для того, щоб показати своїм вихованцям, що математика – аж ніяк не нудна наука. Родзинкою кожного дня стало активне використання педагогами розвивальних ігор та вправ логіко-математичної спрямованості на ігрових полях, оформлених на стінах, на підлозі, на столах. Сенсорні доріжки, килимки, лабіринти, настінні та настільні тренажери, «розумні» дошки та ігрові столи допомогли педагогам перетворити навчання дітей на веселу гру. Граючи, наші діти легко, невимушено, із задоволенням закріпили уже знайомі чи опанували нові математичні поняття, а педагоги – раділи їхнім успіхам. Вважаємо, що Тиждень був успішним. Адже успішність будь-якої справи забезпечують насамперед позитивні емоції. А їх упродовж Тижня було досить багато - і у дітей, і у педагогів. Наші фото саме про це…

Однією із останніх яскравих подій лютого став Тиждень математики «Мислимо, граємо, математику вивчаємо», що проходив в нашому ЗДО з 15.02.21 по 19.02.21. Він був змістовним та цікавим, загадковим та допитливим.

Кожен день Тижня відрізнявся своєю неповторністю, різноманітністю та мав певну назву. Протягом Тижня вихованці закладу здійснили подорож до країни Сенсорії (понеділок), побували у дивовижних країнах Цифрії (вівторок), Геометрики (четвер) та Веселого Конструктора (п'ятниця), опанували секрети Королівства Логіки (середа).

Наші вигадливі та професійні педагоги упродовж Тижня зробили все для того, щоб показати своїм вихованцям, що математика – аж ніяк не нудна наука. Родзинкою кожного дня стало активне використання педагогами розвивальних ігор та вправ логіко-математичної спрямованості на ігрових полях, оформлених на стінах, на підлозі, на столах. Сенсорні доріжки, килимки, лабіринти, настінні та настільні тренажери, «розумні» дошки та ігрові столи допомогли педагогам перетворити навчання дітей на веселу гру.

Граючи, наші діти легко, невимушено, із задоволенням закріпили уже знайомі чи опанували нові математичні поняття, а педагоги – раділи їхнім успіхам.

Вважаємо, що Тиждень був успішним. Адже успішність будь-якої справи забезпечують насамперед позитивні емоції. А їх упродовж Тижня було досить багато - і у дітей, і у педагогів.

Наші фото саме про це…

Міні-навігатор проведення Тижня математики «Мислимо, граємо, математику вивчаємо»

в КЗ «ДНЗ № 290»

Дата проведення: 15.02.2021 - 19.02.2021

Мета Тижня: зацікавлення дошкільників логіко-математичною діяльністю, виховання потреби легко здійснювати елементарні логіко-математичні операції у власній життєдіяльності та іграх, популяризація кращих педагогічних ідей щодо розвитку логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку

Основні завдання Тижня:

- розвиток інтелектуально-творчих здібностей дітей через освоєння ними логіко-математичних уявлень і способів пізнання;

- створення відповідного предметно-ігрового середовища щодо формування у дошкільників пізнавальної активності та розвитку логіко-математичних умінь;

- сприяння розвитку творчого конструктивного мислення особистості, умінь послідовно та логічно робити висновки через дидактичні, логічні ігри тощо;

- здійснення освітнього процесу на основі особистісного підходу до дітей, методів інтегрованого навчання, поєднання різних форм пізнавальної діяльності;

- забезпечення якісної взаємодії усіх учасників освітньої діяльності щодо

- логіко-математичного та сенсорно-пізнавального розвитку вихованців.

-

Слогани Тижня:

▪ «Математика вчить мислити й разом з тим вселяє віру в безмежні сили людського розуму. Вона виховує волю, характер».

В. Сухомлинський

▪ Хто з дитячих років займається математикою, той розвиває увагу, тренує свій мозок, свою волю, виховує наполегливість і завзятість у досягненні мети.

О. Маркушевич

▪ Цікавість – драйвер мотивації.

☻ ПОНЕДІЛОК, 15.02.2021

ТЕМА ДНЯ: «Сенсорія: від простого до складного»

СПРАВИ ДНЯ:

- відкриття Тематичного тижня;

- ознайомлення з дорожньою картою Тижня;

- заняття інтегрованого напрямку за календарним планом вихователя;

- рухливі ігри: «Кольорові автомобілі» (на ігровому майданчику) «Ходьба сенсорною доріжкою», «Кольорові лабіринти» (у груповому приміщенні);

- дидактичні ігри та вправи на сенсорному килимку «Подорож на килимову галявинку»;

- ігрові завдання з сенсорного розвитку дітей на «Сенсорній стіні», «Сенсорному килимку», на ігрових полях, створених в групах;

- ігрові завдання з сенсорного розвитку за методикою «Шість цеглинок»;

- гра-фантазія « Якби жовтий (червоний, синій…) колір розмовляв»;

- перегляд мультфільму « Уроки тітоньки Сови» (кольори, геометричні фігури).

Робота з батьками: висвітлення змістового наповнення дня в груповому чаті для батьків в соціальній мережі Viber (пости з фото та короткими коментарями).

☻ ВІВТОРОК, 16.02.2021:

ТЕМА ДНЯ: «Подорож до країни цифрії, або День цифри»

СПРАВИ ДНЯ:

- заняття інтегрованого напрямку за календарним планом вихователя;

- ігри та вправи, завдання з елементами пошуку: «Якої цифри не стало?», «На що схожа цифра?», «Назви сусідів», « Порахуй, скільки …» тощо;

- рухливі ігри: «Цифри, цифри, як вас звати?», «Повтори 3 (4…) рази такі рухи…», « Цифри, зберіться в ряд!» тощо;

- художньо-зображувальна діяльність: малювання цифр (на папері, у повітрі, на піску, на асфальті, на снігу), розфарбовування, ліплення з пластиліну та зі снігу, конструювання цифр з ЛЕГОцеглинок, з лічильних паличок, сірників, природного матеріалу тощо;

- оформлення креативного плакату «Цифри оживають»;

- дидактичні ігри та ігрові вправи в рамках теми дня;

- використання художнього слова: вірші про цифри; віршовані задачі, задачі-розповіді, задачі-жарти).

Робота з батьками:

- висвітлення змістового наповнення дня в груповому чаті для батьків в соціальній мережі Viber (пости з фото та короткими коментарями);

- Онлайн-консультація для батьків «Як вивчати з дитиною числа та цифри».

☻ СЕРЕДА, 17.02.2021:

ТЕМА ДНЯ: «Королівство Логіки»

СПРАВИ ДНЯ:

- заняття інтегрованого напрямку за календарним планом вихователя з використанням робочого зошита «Пам'ять, увага, мислення»;

- математичні турніри з використанням ігрових полів, лабіринтів, оформлених в групових приміщеннях в рамках проєкту «Простір, що оживає»;

- ігри та вправи логіко-математичного спрямування, завдання з елементами пошуку, математичні квести;

- ігрова діяльність дітей «В цікаві ігри граємо - логіку та мислення розвиваємо» (ігри - головоломки, ігри – пазли та інші «розумні» ігри, ігри з використанням методики «Шість цеглинок» та «Шість цеглинок – 2.0».

Робота з батьками: висвітлення змістового наповнення дня в груповому чаті для батьків в соціальній мережі Viber (пости з фото та короткими коментарями).

☻ ЧЕТВЕР, 18.02.2021:

ТЕМА ДНЯ: «Країна Геометрика, або День геометричних фігур»

СПРАВИ ДНЯ:

- виконання ігрових завдань і вправ в робочих зошитах «Математика та логіка» за темою дня;

- геометричні турніри з використанням ігрових полів, лабіринтів, оформлених в групових приміщеннях в рамках проєкту «Простір, що оживає»;

- художньо-зображувальна діяльність: малювання геометричних фігур (на папері, у повітрі, на піску, на асфальті, на снігу), розфарбовування, ліплення з пластиліну та зі снігу, конструювання геометричних фігур з ЛЕГОцеглинок, з лічильних паличок, сірників, природного матеріалу тощо; виготовлення аплікацій з геометричних фігур;

- завдання-фантазія «Оживи геометричну фігуру» (домальовування геометричної фігури);

- перегляд мультфільму «Уроки тітоньки Сови» (геометричні фігури).

Робота з батьками: висвітлення змістового наповнення дня в груповому чаті для батьків в соціальній мережі Viber (пости з фото та короткими коментарями).

☻ П'ЯТНИЦЯ, 19.02.2021:

ТЕМА ДНЯ: «Країна Веселого конструктора»

СПРАВИ ДНЯ:

- заняття інтегрованого напрямку за календарним планом вихователя з використанням методики «Шість цеглинок» та «Шість цеглинок - 2.0»;

- творчі ігри «Незвичайні ЛЕГОцеглинки»: сюжетно-рольові, театралізовані, конструкторсько-будівельні;

- вільні ігри з ЛЕГО;

- розвивальні ігри, ігри-вправи з ЛЕГО-конструктором з використанням ігрових полів, лабіринтів, оформлених в групових приміщеннях в рамках проєкту «Простір, що оживає»;

- калейдоскоп рухливих ігор «Кличе в коло гра весела» з інтелектуальним навантаженням з використанням ЛЕГО;

- конструкторська діяльність: конструювання з деталей конструктора ЛЕГО, з паперу та картону, з лічильних паличок, сірників, природного матеріалу тощо.

Робота з батьками: висвітлення змістового наповнення дня в груповому чаті для батьків в соціальній мережі Viber (пости з фото та короткими коментарями).

ПЛІДНОЇ,

ЦІКАВОЇ,

НАДИХАЮЧОЇ РОБОТИ!

Тільки разом до навчання через гру!

Кiлькiсть переглядiв: 223